حسرت امشب من

حسرت امشب من

 نگار عزیــزم امشب خیلی دلم میخواست کنارت بودم و به جای اینکه

   از یه دنیای مجازی روز تولدت رو تبریک بگم به چشمـات نگاه

   میکردم و از ته قلبم و با تمام وجودم  این روز زيبا رو بهت

   تبریک می گفتم

   عزیزترینـــم سالروز شکفتن غنچه ی وجودت را به تو و خـودم

   تبریک میگم

   نمی دونم اصلا به جشنی که برات توي اين فضاي مجازي گرفتم سر میزنی یا نه ولـــــی

   دلم میخواد اگه از اینجا گذر کردی ردپایی از خودت بجا بگذاری

    یک نفس یاد خدا

               یک سبد خاطره آسوده و شاد

                        یک بغل شبنم آرامش صبح

                                       یک هزار آینه از جنس دعا 

                                                        همه تقدیــــــــــم تو باد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ جمعه 19 آذر 1394 ] [ 7:30 ] [ نگار ]
[ ]